11 March 2016

FASHION INSIDE.

Skirt:  CLICK  o  Top: VINTAGE SHOP  o  Laced heels: VERSACE  o   Fedora: CLICK  o  Rings: YES   o  Nails: HERE   o   Hair extensions: HERE 

 

 Spódnica:  KLIKNIJ TU  o  Top: VINTAGE SHOP  o  Sznurowane szpilki: VERSACE  o   Kapelusz: KLIK  o  Pierścionki: YES   o  Pazury: KLIK   o   Przedłużane włosy: TUTAJ 



Hej, hej kochani, ja mam obecnie po uszy roboty, probuję się rozerwać na pisanie pracy magisterskiej, robienie dyplomu i ogarnianie zleceń, dlatego tym razem znowu będzie krótko, zwięźle i na temat. Zajawkowo powiem, że tym razem oprócz tego pracuje nad naprawdę dużym projektem, na razie nie będę zdradzać szczegółów, ale wszystko stanie się jasne w okolicach Wielkanocy, tak więc wait for it... W między czasie, wrzucam coś z leksza innego - sesję w środku pomieszczenia, i to nie byle-jakiego - apartamentu w starej kamienicy, dawno takowej nie było. (Znowu) czarny total look, na tapecie spódnica od młodej, polskiej projektantki, Sylwii Rochały. Jutro wszystki fashionistów widzę na FASHION INSIDE (naszym śląskim odpowiedniku fashion week'a), mam nadzieję! Buziak, trzymajcie za mnie kciukersy!
_______________________________________________________________________________________________________________


Hello there, Fashion Lovers! I'm swamped with all kind of work, homework, my diploma, my styling business and also the new, huge project I've been working for quite some time now. In the mean time let me show you the newest, this time  black total look, styled inside my friends apartment with young polish designer skirt. Hope you like it!


______________________________________________________________________________________________________



DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ



Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

16 comments:

  1. You look really nice in that dress, it's so chic and fancy;

    ReplyDelete
  2. Aaaaa, co za spódnica! Też taką chcę ;)

    ReplyDelete
  3. Hej, super stylizacja, podoba mi się ta sukienka, w połączeniu z butami. pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super sukienka i buty. Tylko kapelusz mi tu nie pasuje, pewnie dlatego, ze nigdy za nimi nie przepadałam :) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥

    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. trzymam kciuki za wszystkie Twoje przedsiewziecia i obowiazki (rowniez zmagam sie z praca mgr :D) :) super sesja :)

    ReplyDelete
  6. Sesja jest mega ! Spódniczka jest przepiękna *.*
    Powodzenia z magisterką !
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  7. Przepiekna kobieta w czerni :) I ten akcent na ustach - uwielbiam!

    ReplyDelete
  8. cudownie zdjęcia;) świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  9. Great post! You look like a doll!

    ReplyDelete
  10. Nabrałam się i myślałam, że obudowa na telefon to serio są papierosy :D Świetna stylizacja! Najbardziej podobają mi się w niej buty! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/sukienka-w-groszki-i-somkowy-kapelusz-z.html

    ReplyDelete
  11. Nice skirt and hat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  12. Ta spódnica! I buty! Jak zobaczyłam że czarny total look, to nie spodziewałam się fajerwerków, ale fajerwerki były. Brawo :)
    Ps. Nabrałam się na te papierosy od Chanel :D

    ReplyDelete
  13. Great skirt and hat ...You look really nice in that dress..
    fashion design in chandighar

    ReplyDelete
  14. Swietny zestaw bardzo do Ciebie pasuje Fajnie Wyszedl z tym tlem! Pzdr

    ReplyDelete